lauantai 22. lokakuuta 2011

Auton mukana tuli 318 kone ja 904, jossa on lukittuva turbiini. En avannut konetta ja kokeilin onneani, kuinka kauan kestää. Koko kesän pääsin ajelemaan, kunnes öljyvalo syttyi ja paineet putosivat. Tuon enempää ei tule paineita, vaikka on kierroksiakin. Joten auto nyt seisoo kadun varressa ja menee talliin, heti kun dart on saatu pois edestä. Vaihdelaatikon toiminnasta sen verran, kyllähän se kulki, mutta välillä se ei tiennyt, että mikä vaihde pitää olla päällä..

Ei ole mikään maailmanloppu tuon moottorin kuolema, koska vaihtoon se olisi mennyt joka tapauksessa. Nyt tulee tilalle 360 super commando grate moottori. Tämä on toinen niistä kahdesta kappaleesta, jotka Chrysler-dealer toi maahan. Hyvin se toimi Volaressani ja tulee jatkamaan palvelua Coronetissa. vaihteistoksi tulee prepattu 727, jossa esim. käännetty kaavio..
toinen harmittava vika on, että vettä tulee sisälle eripaikoista. Tuulilasin uusia ja laitoin uuden tiivisteen kaikkine tiivistysaineineen, niin silti tulee vettä sisälle. Täytyy myös uusia takalasin tiiviste, jospa senkin saisi pitämään. Itseasiassa kaikki tiivisteet menee vaihtoon..

Ei kommentteja: