maanantai 4. maaliskuuta 2013

Päivitystä näin talven keskellä

Onkin mennyt aikaa viime päivityksestä. Coronetin moottori, joka tuli auton mukana, antautui. öljyvalo alkoi vilkuttaa ja paine putosi nollille. kierroksilla paine oli 1 barissa, vaikka pitäisi 4-5 baria. Kylmänä kun auton käynnisti, niin paine pysyi ylhäällä. Lämmetessä paine romahti.  Joten oli sitten aika vaihtaa tuo 318 moottori 360 crateen. Moottorista putsattiin pois violetti sekä alkuperäinen hemi oranssi pois. Oli muuten melkoisen kovaa kiinni tuo oranssi väri. Nitromorskaan ei kunnolla pystynyt, joten kaikenlaisia hionta jutskia käytettiin avuksi. Päälle maalattiin metallihohto väri, joka oli suht lähellä Coronetin omaa väriä. Joitain alumiini osia kiillotettiin. Hinha pyörät vaihdettiin alumiinisiin  telineineen. laturi maalattiin ja siihen laittettiin alupyörä myös. Tuo laturi hajosi muutaman sadan kilometrin jälkeen. Kokonais kesto oli ollut jotain 2000 km :/ tehostajan pumppuun vaihdettiin kromikuori. Halusin koneeseen hieman bling blingiä.Hedman bloghugger lyhyet peltisarjat asennettiin, että saatiin lisää maavaraa.. kone toimi keulalla hyvin. Harvan perävälityksen johdosta, ei se jaksanut kunnolla kiertää. Jos olis saanut vedettyä tappiin asti, niin vauhtia olisi riittänyt..

Ei kommentteja: